אוכלבריאותלייפסטייל

Fall in Love with Taking Care of Your Own Body

By אוקטובר 28, 2019 No Comments

בקיץ דאגנו לשתייה מרובה ולקרם הגנה, אבל מה עם הסתיו והחורף?
קבלו ארבע עצות זהב שיהפכו את העונה הקרה לעונה הקלה • get ready to FALL in love!

לעיתים בתור מתאמנים (ואפילו מאמנות) אנו “חוטאים” בתפיסה המוטעית של “הכן גופך לקיץ”. זה מובן וברור לנו מדוע, אך חשוב לנו להזכיר שהגוף שלנו זקוק לתמיכה וחיזוק במהלך כל השנה ועל אחת כמה לקראת החורף.
כפי כשעולם החי והצומח מכין את עצמו לעונת הסתיו, כך גם אנו אמורים.
עם ירידת הטמפרטורות ושינויי מזג האוויר המערכת החיסונית שלנו הופכת פגיעה יותר ולעיתים גם מצב הרוח. מלבד אימונים אנו רוצות לתת לכן כמה עצות שאולי נשמעות מובנות מאליהן, אך רובנו לא לוקחים אותן מספיק ברצינות.

Recharge
כולנו צריכים לישון. בזמן השינה מערכות הגוף נחות ומתייצבות, המערכת החיסונית מתחזקת והמוח מתפתח. אפשר ללכת לישון מאוחר אך להבדיל מתקופת הקיץ בה קל יותר להשכים מוקדם, בסתיו נרשה לעצמנו לקום מעט מאוחר יותר.
נהיה ערים לכך שייתכנו לילות קרים יותר שבהם עלינו להתלבש ולהתכסות בהתאם. כדאי לצמצם את השימוש במזגן ובמאוורר ולדאוג שלא יכוונו ישירות עלינו. השתדלו לישון כ-7 שעות בלילה לפחות.

Breath
בכל הזדמנות שיש לכם, בין אם זה בנסיעה ברכב, אם זה במשרד או אפילו בחדר השינה – נסו לאוורר. לא משנה אם חם או קר, כשאתם לא בבית תנו לאוויר לנוע בחלל, להתחלף ולהתנקות מכל מה שנאגר בו במהלך היום והלילה.

Mood
השתדלו להכניס ללו”ז עמוס כל דבר שעושה לכם טוב. בין אם זה לאפות, לקרוא, לטייל ושלא נדבר על אימון 🙂
אל תוותרו על כך, זוהי חלק מההשקעה בבריאות.

Eat & Repeat
אכלו טוב, ודאו שאתם מזינים את גופכם ולא מקשים עליו.
 מומלץ לאכול בעיקר מזונות טבעיים ומלאים שיספקו לגוף את כל אבות המזון, הוויטמינים, המינרלים והסיבים שהוא זקוק להם. שימו דגש על דגנים מלאים, קטניות, אגוזים וזרעים, ירקות ופירות.

התחילו להכניס לאט לאט מרקים, מזון מזין וקל לעיכול, עשיר בנוזלים ומאוד מתאים לעונת הסתיו והחורף.
השתדלו להוסיף מאכלים העשירים בוויטמין סי, אבץ, ויטמינים ובטא קרוטן. אם אתם מרימים גבה כרגע, מצאנו מי שסיכם את זה מעולה: המזונות הטובים ביותר לחורף.

אכלו מוצרים פרוביוטיים המקלים על העיכול. הפרוביוטיקה תורמת לאיזון כמות החיידקים במעיים, ומסייעת לשמור ולשמר את מערכת ההגנה הטבעית של הגוף. יש לצרוך מזונות פרוביוטיים המזרזים את הצמיחה והפעילות של החיידקים הטובים וניתן ליטול תוספי מזון בצורת כמוסות או אבקה של פרוביוטיקה.
14 מוצרים פרוביוטיים שכדאי לאכול מהם יותר

זכרו לשתות! בחורף שתיית מים חשובה גם אם אנחנו חשים פחות צמאים מאשר בקיץ. מומלץ לשתות מים בטמפרטורת החדר או תה צמחים. הנוזלים חשובים לתפקוד מערכת החיסון ולפינוי תקין של רעלים מהגוף. מלבד התה הירוק והידוע מצאנו מספר צמחי מרפא לחיזוק המערכת החיסונית.

אז אנחנו מודעות לעובדה שיצא לנו קצת פולני,
אבל שרק תהיו לנו בריאים!
ניפגש בסטודיו כדי לעזור לכם לדאוג לכך.

Call Now Button